ایران پروژه

پروژه مقاله سیستم های کنترلی تحت word

ali mo | سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ق.ظ

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه مقاله سیستم های کنترلی تحت word دارای 43 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه مقاله سیستم های کنترلی تحت word   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه مقاله سیستم های کنترلی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه مقاله سیستم های کنترلی تحت word :

سیستم های کنترلی و حسگرهای انتگرالی راهی به سوی اینده هستند. در این درون فاجعه، حتی اطلاعات وخروجی هایی که شدیداً ایزوله شده اند توسط انواع سبک استگاهای زمین ماهواره ها که پایانه های بادمنه بسیار کوچک نامیده می شوندبه طور مستقیم به شبکه های تلفن قابل اتصال هستند (vsats).
انها در تلاش در مورادی مانند فوران مونت پیناتوبو در فیلیپین،ریخته شدن مقادیر زیادی روغن در والدز، الاسکا، اتشسوزی 90000 هکتاری در جنگلهای ایداهو و خسارت طوفان اندرو در فلوریدای جنوبی و سواحل لوئیزیانا نقش مهمی را بازی نمودند.
vsats ها انواع ویژه ای از سیستمهای کنترلی وسنسوری هستند. این ابزار به راحتی و به سرعت قابل حمل و مونتاژ شدن هستند و ارتباطات مخابراتی را از طریق استفاده از انتن های قدرتمند که بسیار کوچکتر از دیش های (بشقاب) ماهواره ای سنتی هستند تسهیل میکنند.
این گونه سیستم های کنترلی و سنسورها جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های مخابراتی سنتی پیچیده فراهم می کنند که بدبختانه غالباْ به خرابی و یا بارگذاری بیش از حد دچار اشکال و نارسایی می گردند.
سنسورهای چند طیفی وسیستمهای کنترلی نقش رو به گسترشی در کمک به جبران تراکم در حال رشد برروی جاده های امریکا از طریق افرینش (پدید اوردن) بزرگراه های هوشمند، بازی می کنند.
در صورت رویت خطر ناگهانی این سیستم ها می توانند پلیس، کامیون های کشنده و امبولانس ها را در اعلام وضعیت اورژانسی کمک کنند.
درک نقشه های جریان و چگونگی و ترکیب ترافیک مهندسان ترافیک را برای طراحی راهکارهای کنترل ترافیک در اینده کمک می کند.
نتیجه تراکم میلیون ها ساعت حرکت چرخ ثبت شده در هر سال بوده است نقشه برداری فضاپیمای ماژلان شکل 1-1 در مراحل پایانی کامل نمودن سومین مرحله طراحی و سطح سیاره ونوس می باشد.
کلید جمع اوری داده ها، توسعه رادارهای شکاف دار مصنوعی به عنوان سنسور وسیستم کنترل جمع اوری اطلاعات که تنها ابزار علمی بیرون ماژلان می باشد حتی پیش از انکه مرحله اول به پایان برسد در میانه 1991 ماژلان %84 سطح ونوس را نقشه برداری کرده بود و داده های دیجیتالی بیشتری را نسبت به کلیه ماموریت های سیاره ای پیشین .u.s مخابره نمود که دقت ان 10 برابر مواردی بود که در ماموریت های قبلی فراهم شده بود.
برای بهینه کردن عملکرد رادار برنامه های نرم افزاری کامپیوتوری ساده و ویژه ای رشد یافته اند که در هر مرحله حدود 950 فرمان را اجراء می کنند هر مرحله یک روز ونوسی طول می کشد که برابر 243 روز زمینی می باشد.
سازمان های و ارگان های تولید کننده در امریکا تحت فشار بار رقابتی شدید هستند تغییرات اساسی با توجه به منابع، بازار، فرایندهای تولید ، راهکارهای تولید و تجربه صورت می گیرد.
در رقابت بین المللی فقط صنایع با حداکثر تولید و هزینه موثر(کم) می توانند نجات یابند.
سنسورهای امروزی و سیستم های کنترلی فراتر از تولید تجاری در حال رشد هستند که بر پایه جرات مخاطره فراتر از بازار و تجارت می باشد این ابزار نقش مهمی را در بقا صنایع نوین بازی می کنند.

پایه گذاری برنامه اتوماسیون

کارخانه ها و فروشنده ها یک موضوع اساسی را یاد گرفته اند که تکنولوژی به تنهایی نمی تواند مشکلات را حل کند.
یک مثال اولیه فاصله بین دنیای اطلاعات و کنترل می باشد که باعث می شود طراحان تولید اهدافشان را مطابق فرضیات غیر قابل اطمینان راجبه فعالیتهای دستگاهای زمینی و ناظران دستگاه تنظیم و تعیین کنند مشکلات تولید را بعد از وقوع انها تا حد خوبی محدود کنند.
مسئله ایجاد اتوماسیون کار برای یک محیط تولید بدون خطا لیست بلندی از راه حل ها را طراحی کرده است.
بعضی از انها مانند تولید کامپیوتر تکمیل (مرکب) (CIM) به خودی خود قدیمی هستند هر چند در بسیاری از موارد شکل تکنولوژی نیست اما به توانایی تجهیزات مرکب (کامل) اطلاعات و افراد مربوط می شود.
مباحثه و بحث درباره ارزش تولیدات کامپیوتر-ترکیب (تکمیل) به کناری گذاشته شده است هر چند تقریبا در همه صنایع هزینه استفاده از حل CIM برای مجریان یک پرسش است.
اخیراْ بسته شدن کمربندهای اقتصادی (ملاحظات اقتصادی) صنعت را وادار به توجیه و توضیح هر گونه رشد و گسترش وسیع نموده است و CIM در تمام زمینه ها از سوی متخصصان بودجه و اقتصاد مورد حمله قرار گرفته است.






1.2 درک مفاهیم ایستگاههای کار،سلولهای کار و مراکز کار:

ایستگاههای کار،سلولهای کار و مراکز کار،زنجیره به هم پیوسته ای از یک سیستم تولید مشخص می کند.
یک ماشین تولید با فرایند های مختلف به عنوان یک دسگاه کار درنظر گرفته میشود.
یک ماشین ابزار نیز همین گونه ایستگاه در نظر گرفته میشود. مجموع ایستگاههای
کار یک سلول کار را شکل می دهند.
در چنین ایستگاه کار یک دسته و مکمل هم ممکن است با هم جمع شده تا یک سلول کار را بسازند .
به طور مشابه ، مجموع سلولهای کار یک مرکز کار را شکل می دهند. این ساختار مفهوم اساسی در شبیه سازی یک سیستم تولید منعطف است .
سیستم تولید انعطاف پذیری نیز سنگ بنای استراتژی تولید کامپیوتری است.( شکل 103)

هدف از انجام این کار:
هدف این است که برای تیم توسعه پروژه و مدیریت ، یک چشم انداز از وظایفی که باید در طول برنامه ریزی ،طراحی ، اجرا ، و فازهای عملی ماشینکاری کامپیوتری ، بازرسی ، و سیستمهای مونتاژ حل شونده فراهم گردد . اگر درک واضحی از نقش سنسورهای و سیستمهای کنترل در استراتژی تولید کامپیوتری ایجاد شود . می توان از وقع بهرانهای فنی و مالی جلوگیری به عمل آورد.
سنسورها و سیستمهای کنترل در تولید ، امکان جمع آوردی فرآیندهای معلوم و مختلف را به عنوان ورودی فراهم می کنند تا خروجی مورد نیاز را تامین نمایند . ورودی می تواند ماده خام و یا اطلاعاتی باشد که باید با اجزای کمکی مثل ابزارها ،فیکسچرها ( قیدها)وگیره ها مورد پردازش قرارگیرد .
سنسورها اطلاعاتی را از توصیف حالت هر فرایند فراهم می کنند . خروجی نیز می تواند اطلاعات و یا موادی باشد که بتواند با سلولهای بعدی سیستم تولید مورد پردازش قرار گیرد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |