ایران پروژه


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر 920 میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر 920 میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر 920 میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بار عمودی و عرضی بر روی چرخ مونوبلوک با قطر 920 میلیمتر در تماس با ریل UIC60 در سامانه ریلی مسافری ایران با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
رحمت الله قاجار – استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، دانشکده مهندسی مکانیک، آزمایشگاه خواص مکانیکی مواد
حمید کریمی احمد آبادی – دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، دانشکده مهندسی مکانیک، آزمایشگاه خواص مکانیکی مواد

چکیده:
در اثر افزایش بار محوری و سرعت حرکت قطارها، چرخ قطار در طول سرویس کاری خود تحت بارهای مختلفی قرار می گیرد، که می توان بارهای عمودی و عرضی را نام برد. بارهای عمودی بسبب وزن واگن در چرخ و ریل ایجاد می شود، که می تواند عامل مهمی در خستگی تماسی غلتشی باشد. بار مهم دیگر بار عرضی می باشد که بسبب اختلالات خطوط راه آهن (عمدتا بعلت اتصالات ضعیف و همچنین بسبب اتصال یا همترازی نامنظم)، انحراف و لغزش در قوس ها ایجاد می شود. بارهای عرضی نقش مهمی در خروج از خط و یا سیری ایمن ایفا می کنند. در این مقاله تماس چرخ منوبلوک با قطر 920 میلیمتر با پروفیل S1002 و ریل UIC60 با در نظر گرفتن بار عمودی و عرضی در نرم افزار المان محدود آباکوس تحلیل شده است. در ابتدا مدل با مراجع موجود صحت سنجی شده و در ادامه مقادیر ماکزیمم فشار تماسی، ابعاد بیضی تماس هرتز، همچنین ماکزیمم تنش فون میزز و مکان وقوع آن در چرخ، برای بار عمودی و ترکیب بار عمودی و عرضی محاسبه شده است. در پایان نتایج حاصل از بار عمودی و بار ترکیببی عمودی و عرضی، با هم مقایسه شده تا اثر بار عرضی و عمودی بر چرخ مسافری تعیین گردد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |