ایران پروژه


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان) با word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان) با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات: 14
نویسنده(ها):
اسماعیل رمضانپور – استادیار، گروه مدیریت، دانشگاه گیلان، رشت، ایران
محمدرضا اخوان – کارشناس ارشد MBA، دانشگاه گیلان، رشت، ایران

چکیده:
پویایی های محیطی و رقابتهای فزاینده سازمانها را بر آن داشته تا در جهت کسب و کار رقابت پذیرتر شوند، رضایت مشتریان خود را به دست آورده، از طرفی مشتریان جدیدی کسب کنند. در سازمانهای خدماتی مانند شرکتهای بیمه از جمله عوامل مهمی که می تواند موجب ارتقای کیفیت خدمات شود، بازاریابی داخلی است. بازاریابی داخلی فعالیتی مهم در توسعه سازمان مشتری مدار که هدف اصلی آن توسعه آگاهی از مشتریان درونی و بیرونی و برداشتن موانع در مسیر ارزشی کردن کیفیت خدمات و اثر بخشی سازمانی است.این پژوهش جهت بررسی اثر عناصر بازاریابی داخلی بر رفتارهای مشتریان درونی شرکتهای بیمه خصوصی گیلان بعنوان بنگاه های خدماتی انجام و میخواهد مفهوم بازاریابی داخلی بعنوان عامل ایجاد کننده اعتماد، رضایتمندی و وفاداری کارکنان بررسی و آزمون نماید. پرسشنامه از ادبیات پژوهش و پرسشنامه های استاندارد برگرفته، برای اثبات روایی از نظر خبرگان استفاده گردیده است.روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی، جامعه آماری آن کارکنان شرکتهای بیمه خصوصی گیلان که با روش نمونه گیری تصادفی 130 نفر آنها انتخاب و نهایتا 115 پرسشنامه استفاده و با نرم افزار لیزرل مورد تحلیل قرار گرفت. مقادیر شاخص های برازش نشانگر مناسب بودن آن می باشد.یافته های پژوهش حاکیست: بین بازاریابی درونی و اعتماد، رضایتمندی شغلی و وفاداری مشتریان داخلی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ali mo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |