مقاله بررسی تاثیر کارآفرینی برنوآوری سازمان از دیدگاه یادگیری و بازار محوری (مورد:شرکت های شهرک علم
مقاله بررسی تاثیر کارآفرینی برنوآوری سازمان از دیدگاه یادگیری و بازار محوری (مورد:شرکت های شهرک علمی تحقیقاتی شهر اصفهان) با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کارآفرینی برنوآوری سازمان از دیدگاه یادگیری و بازار محوری (مورد:شرکت های شهرک علمی تحقیقاتی شهر اصفهان) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کارآفرینی برنوآوری سازمان از دیدگاه یادگیری و بازار محوری (مورد:شرکت های شهرک علمی تحقیقاتی شهر اصفهان) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کارآفرینی برنوآوری سازمان از دیدگاه یادگیری و بازار محوری (مورد:شرکت های شهرک علمی تحقیقاتی شهر اصفهان) با word :
سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی
تعداد صفحات: 9
نویسنده(ها):
حسن قربانی – استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه
محمدرضا دلوی – استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
افسانه سلیمانی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد مبارکه
بهناز مشایخی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی،دانشگاه اصفهان
چکیده:
هدف این مقاله بررسی تاثیر کارافرینی سازمانی برمیزان نوآوری سازمانی درشرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است متغیرهای میانجی دراین تحقیق یادگیری سازمانی و بازارمحوری می باشند مدل این پژوهش براساس ادبیات پژوهش ارایه شده و با استفاده ازپرسشنامه 35سوالی یک نمونه 130 تایی ازمدیران و کارشناسان شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی شهراصفهان به عنوان جامعه آماری برای آزمون آن انتخاب شدند روش این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر روش توصیفی پیمایشی ازشاخه میدانی است پایایی پرسشنامه براساس نمونه اولیه برابر )=.0/18 بدست آمدو نرخ بازگشت پرسشنامه برابر با 0//84 می باشد ضمنا با استفاده ازنرم افزار لیزرل مدل مذکور مورد ازمون قرارگرفت نتایج نشان میدهد که رابطه مثبت و غیرمستقیمی بین کارافرینی و میزان نوآوری وجود داردو یادگیری سازمانی و بازارمحوری به عنوان متغیرهای میانجی عمل می کنند.
- ۹۵/۰۸/۰۳