مقاله مشتری مدار کردن یک شرکت از شراکت مشتری تا رضایت مشتری با word

مقاله مشتری مدار کردن یک شرکت از شراکت مشتری تا رضایت مشتری با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مشتری مدار کردن یک شرکت از شراکت مشتری تا رضایت مشتری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مشتری مدار کردن یک شرکت از شراکت مشتری تا رضایت مشتری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مشتری مدار کردن یک شرکت از شراکت مشتری تا رضایت مشتری با word :
سال انتشار: 1389
محل انتشار: همایش تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
آلبرت بغزیان – مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل اقتصادی
مهدی کشاورز حقیقی – پژوهشگر مسائل مدیریت،دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تحول دانشگاه علا
حسن رضا پویا – کارشناس ارشد سازمان حسابرسی ،عضو انجمن حسابرسان خبره ایران ،دانشجوی
چکیده:
دیر زمانی بیش نمی گذرد که شرکت ها به این باور رسیده اند که خود را به جایگاهی برسانند که نه تنها به آنها مشتری مدار اطلاق شود،بلکه مشتری نیز به واقع منافع خود را در گروی خدمات و محصولات شرکت ببیند . در این مقاله بر آن شدیم تا راهکاری کاربردی برای مشتری مدار کردن یک شرکت ارائه دهیم. این موضوع را از بیان معنی مشتری مداری و اهمیت آن آغاز کرده پس از بیان مبحث شراکت مشتری و اینکه چگونه مشتری منافع خود را در گروی متقابل با شرکت ببیند و خود را حقیقتا شریک شرکت بداند و به آن اعتماد کند ادامه خواهیم داد . دستیابی به رضایت مشتری که راز بقای شرکت و جذب مشتریان بیشتر می باشد. هدف این مقاله است تا مدیران بتوانند کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری را بهتر شناخته و با فهم بهتر این موضوع در صدر تغییر سیستم خود به شکلی مشتری مدار برایند.

- ۹۵/۰۸/۰۳