مقاله تأثیر آموزش برنامهی مهارتهای اجتماعی– هیجانی بر ارتقاء سلامت عمومی در بزهکاران اجتماعی در زند
مقاله تأثیر آموزش برنامهی مهارتهای اجتماعی– هیجانی بر ارتقاء سلامت عمومی در بزهکاران اجتماعی در زندان شهرستان مهاباد با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر آموزش برنامهی مهارتهای اجتماعی– هیجانی بر ارتقاء سلامت عمومی در بزهکاران اجتماعی در زندان شهرستان مهاباد با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش برنامهی مهارتهای اجتماعی– هیجانی بر ارتقاء سلامت عمومی در بزهکاران اجتماعی در زندان شهرستان مهاباد با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش برنامهی مهارتهای اجتماعی– هیجانی بر ارتقاء سلامت عمومی در بزهکاران اجتماعی در زندان شهرستان مهاباد با word :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
تعداد صفحات: 8
چکیده:
بزه یا جرم عبارت است از هر رفتاری که در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد. در واقع جرم یک پدیده قانونی، اجتماعی وانسانی میباشد و بزهکاران اجتماعی هم شامل تمام بزهکاران فارغ از نوع جرم ارتکابی آنها میباشند.پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر آموزش برنامهی مهارتهای اجتماعی – هیجانی بر سلامت عمومی در بزهکاران اجتماعی در زندان شهرستان مهاباد میباشد. بدین منظور 011 نفر آزمودنی از بین زندانیان بزهکار اجتماعی زندان شهرستان مهاباد به روشنمونهگیری تصادفی انتخاب شده و در دو گروه، به عنوان گروه آزمایش و گروه کنترل جای گرفتند. قبل از شروع برنامه ی مهارتهایاجتماعی– هیجانی به گروه آزمایش، آزمون GHQ سلامت عمومی : 82 سوالی برای هر دو گروه به عنوان پیش آزمون اجرا گردید. سپس برنامه ی آموزش مهارتهای اجتماعی – هیجانی که در این پژوهش با مراجعه به برنامههای موجود ترجمه و تهیه شدهبود، طی 08 جلسه به گروه آزمایش آموزش داده شد. پس از پایان برنامه آموزش، آزمون GHQ سلامت عمومی: 82 سوال مجدداً برای هر دو گروه به عنوان آزمون اجرا گردید. داده ها با استفاده از آزمون آماری t- student مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که آموزش مهارتهای اجتماعی – هیجانی در افزایش سازهی سلامت عمومی در بزهکاران اجتماعی، گروه آزمایش موثر بوده است
- ۹۵/۰۸/۰۷