مقاله تشخیص عیب در سیستم تعلیق خودرو با استفاده از تبدیل موجک با word
مقاله تشخیص عیب در سیستم تعلیق خودرو با استفاده از تبدیل موجک با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تشخیص عیب در سیستم تعلیق خودرو با استفاده از تبدیل موجک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تشخیص عیب در سیستم تعلیق خودرو با استفاده از تبدیل موجک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تشخیص عیب در سیستم تعلیق خودرو با استفاده از تبدیل موجک با word :
سال انتشار: 1386
محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 7
چکیده:
تبدیل موجک از روشهای تحلیل سیگنال در حوزه زمان- فرکانسی بوده که توانایی و دقت بالا یی را در آنالیز سیگنالهای حاوی خصوصیات گذرا دارد . در این مقاله بر پایه تبدیل موجک پیوسته، محتوای فرکانسی سیگنال ها با تعیین سهم توزیع انرژی کل سیگنال در یک مقیاس خاص با بکار گیری موجک مورلت آشکارشده است . جهت شبیه سازی دینامیکی، مدل کامل یک خودرو که در نرم افزارADAMSمدل سازی شده، بکار رفته و ورودیفرکانسی جاروب شده به چرخ ها اعمال شده است . همچنین تشخیص خرابی، در کمک فنرها و نگهدارنده های لاستیکی آنها،که به ترتیب به
صورت کاهش نیروی میرایی و لقی در اتصالات فرض شده، مورد بررسی قرار گرفته است. ابتدا ناتوان ی آنالیز طیف ی در تحلیل سیگنال ها ی خروج ی سیستم با اعمال ورود ی مذکور، نشان داده شده و سپس از تبدیل موجک، که در این پژوهش نسبت به تحلیل طیف توان روش ی مناسب تر م یباشد، جهت تشخیص خرابی کمکفنر از نگهدارندههای لاستیکی آن استفاده شده است. تاثیر مقدار کاهش نیرو ی میرایی کمک فنر بر شدت بروز خرابی نیز بررسی شده است.
- ۹۵/۰۸/۱۲