مقاله کاربرد مدل تحلیل شکاف در سنجش کیفیت خدمات شرکت های توزیع نیروی برق ( مورد : امور مشترکین برق

مقاله کاربرد مدل تحلیل شکاف در سنجش کیفیت خدمات شرکت های توزیع نیروی برق ( مورد : امور مشترکین برق شهرستان یزد ) با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد مدل تحلیل شکاف در سنجش کیفیت خدمات شرکت های توزیع نیروی برق ( مورد : امور مشترکین برق شهرستان یزد ) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد مدل تحلیل شکاف در سنجش کیفیت خدمات شرکت های توزیع نیروی برق ( مورد : امور مشترکین برق شهرستان یزد ) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاربرد مدل تحلیل شکاف در سنجش کیفیت خدمات شرکت های توزیع نیروی برق ( مورد : امور مشترکین برق شهرستان یزد ) با word :
سال انتشار: 1384
محل انتشار: بیستمین کنفرانس بین المللی برق
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در سال های اخیر مدیران سازمان های خدماتی در تلاش اند تا با گسترش اندیشه مشتری محوری در سازمان های خود، بر نیازهای مشتریان تمرکز نموده و ضمن ایجاد مزیت رقابتی برای خود، کارآیی و اثر بخشی خود را نیز افزایش دهند . صنعت برق به عنوان صنعت مادر در فرایند توسعه پایدار نقش محوری داشته به نحویکه توسعه اکثریت صنایع به صنعت برق وابسته است . بنابراین برای ایفای هر چه بهتر این نقش مدیران این صنعت بایستی فرهنگ مشتری مداری را در این صنعت رواج داده و برنامههای بهبود مداوم خدمات را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند .
Servqual یا مدل تحلیل شکاف که به وسیله پاراسورامان وزیت هامل ارائه شده است ، یکی از کاربردی ترین تکنیک هایی است که به مدیران در شناسایی وضعیت فعلی کیفیت خدمات و بهبود آن کمک می کند . این مقاله با استفاده از مدل تحلیل شکاف در امور مشترکین برق ناحیه یزد سعی در شناسایی روابط بین فاکتورهای مؤثر بر کیفیت خدمات این مراکز دارد . نتایج این تحقیق نشانگر وجود شکاف میان انتظارات مشتریان و ادراکات آنان در ابعاد مختلف کیفیت می باشد . در پایان پیشنهاداتی جهت کاهش این شکاف ها ارائه شده است .

- ۹۵/۰۸/۲۰